Socrules7

Members
  • Content count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Status Updates posted by Socrules7

  1. well sent my package. however just noticed that the check i sent was written to Department of homeland security..... they didnt write U.S

    1. Theresa
    2. ViK

      ViK

      Don't worry.I noticed that too...

  2. finally gonna send my paperwork. this week has been terrible.

  3. havent been on here for ages gonna start filling out my renewal paper work today

  4. today i received the call i was waiting for, state trooper wants me to come in wednesday and take the last part of my inspection exam :D HYFR

    1. Show previous comments  4 more
    2. Socrules7

      Socrules7

      Hahaha thanx Cali i cant wait :)))

    3. Socrules7

      Socrules7

      Thanx as well Gezinha :)

    4. ツ alejandriiukz ㋡

      ツ alejandriiukz ㋡

      Shut up nobody cares about your accomplishments >.< muahahaha

  5. so tired of snow and cold weather -_- come on VA

    1. Show previous comments  2 more
    2. Socrules7

      Socrules7

      I do what i want >.<

    3. Calidreamer

      Calidreamer

      Children, children!! lolz

      I don't do ice unless is in a cup :D I love SoCal

    4. Socrules7
  6. dang. havent been on here for a while! hope everyones having a goodbyear so far. My life is aight work aint very productive but have to be patient. passed my test to become a state inspector about 2 weeks ago and now i just have to wait for the state to send me my license. i hope i dont have any problems with that since the license is for 3 years and my work permit only last 2 years

    1. Show previous comments  4 more
    2. Socrules7

      Socrules7

      Thank You Gezinha :) hope evrything is going good for you as well

    3. Calidreamer

      Calidreamer

      Oh, we have that here in Cali, it gets done at the DMV or private shops. Its well paid, no?

    4. Socrules7

      Socrules7

      Really?! Thought va was the only place that did it and nope only pays 16 dollars for working 30 mins ... I only make 10 though other 6 goes to state police :(

  7. on the real, what does the fox say?!

    1. BASHTIAN

      BASHTIAN

      fnaslvnjlkanvkanvkdnslkelrs

  8. havent been here in so long. hope everyone is good. sucks seeing there is still ppl waiting for their apps to be approved, be patient. it will come. im loving my life..... i got my first ticket 2 days ago wich was very upsetting :( i didnt mean to speed. lol but shit happens for a reason

    1. Show previous comments  1 more
    2. Rawf

      Rawf

      Yeah, I'm going to slap you on fb if you say it again in the forum ;)

    3. Socrules7
    4. Rawf
  9. this year has been real great. graduated from automotive school being one of the best in class, got approved for DACA, Got ahired for an amazing job yesterday and today i became an official VA driver . thank you lord

  10. i got the job everybody :D start tuesday. now i need to get my license tomorrow and everything will be perfect

  11. life couldnt be better. thank you jesus for all the blessing youve given us.

    1. erika020

      erika020

      so you got the job? :)

    2. Socrules7

      Socrules7

      I'll know by this weekend. I'm pretty sire its mine since he was like "hours highly recommend, I really want to hire you"

  12. tomorrow if a big day for me, i have a job interview at a really great Automotive shop.... i really hope everything turns out good for me, i really want this job. tired of doing landscaping. plz jesus help me. pray for me yall haha.

    1. Show previous comments  1 more
    2. Hello_keren

      Hello_keren

      How was the interview?did you get the job?

    3. Socrules7

      Socrules7

      Thank you Kayej87

    4. Socrules7

      Socrules7

      Hello_keren it was good. Abit nervous but the owner was pretty laid back. And well I'm pretty sure I will. He said he wanted to hire me. Now I just need to wait to get an answer

  13. steve king you worhtless piece of trash. aint got nothing better to do than screw us innocent ppl over. i swear you republicans are diggin your own grave

    1. Rawf

      Rawf

      Don't worry bean. It will be ok.

    2. Hello_keren

      Hello_keren

      OMG....please don't destroy my dreams :(

  14. getting a new car soon :) cant wait. event though ill still be stuck with this damn leaners lol oh well

    1. Calidreamer

      Calidreamer

      Good for you! Learner's it's better than no permit, am I right? Lol

    2. Socrules7

      Socrules7

      Yes you are Cali :)

  15. went to the dmv to take my exam to get my learners, was abit nervous but in the end everything went by smoothly passed it with a perfect score

    1. Show previous comments  2 more
    2. Calidreamer

      Calidreamer

      Yay!!!! congrats :D

    3. latinagirl

      latinagirl

      omg congratulations!!!

      hoping to do good too did you do an appointment? please send me a message and let me know was the experience :) thank you and again congratulations!

    4. Socrules7

      Socrules7

      Thank you both ladies :)

  16. hello mi amigos. was good!?

    1. Show previous comments  1 more
    2. Socrules7

      Socrules7

      life is always GOOD FOR U AINT IT LOL

    3. Calidreamer

      Calidreamer

      LOLZ! I'm walking on sunshine even tho its raining :D

    4. Socrules7

      Socrules7

      Hahahahahaha only you mujer

  17. TOO HAPPY!! GOT APPROVED THE 17TH :D thank you god & everyone else for helping me. best of luck to everyone else

  18. 2 dead and at least 60 injuered today during the boston marathon smh

    1. Calidreamer

      Calidreamer

      The numbers keep going up :(

    2. Socrules7

      Socrules7

      this world what has it come to smh

  19. 121 days since biometrics. still on initial review. yet my brother waited about 110 -_- how does tihat work out?? but he got his work authorization in the mail yesterday. im happy for him

    1. Calidreamer

      Calidreamer

      Good for him! It depends on the officer, don't worry yours is coming :D

  20. how about we all just chill

  21. well my little brother got approved April 4th and im still at initial review.

    1. Show previous comments  3 more
    2. Socrules7

      Socrules7

      @Erika haha its the truth and havent really payed attention to it since i joined but thanx ^_^ Ill be patient

    3. Calidreamer

      Calidreamer

      Congrats to your brother! Just know that yours is around the corner :D

    4. Socrules7

      Socrules7

      Thanx Cali I sure hope it comes soon

  22. I like all the teams that are playing today on the CL however i think Barcelona & Juventus will win ....

    1. Santi

      Santi

      Juve down by 1 - Munchen is the strongest team...

    2. Socrules7

      Socrules7

      Stronger attacking team... oh well i really dont mind if bayern wins . its fine by me either way

  23. chelsea beat man u today... good way to start the week. now all i need is my pproval :)

    1. splif0clock

      splif0clock

      I am happy for benitez ! about time he gets some respect from rude chelsea fans !!

    2. Socrules7

      Socrules7

      Hell Yea Dude.